top of page
anetamikulova7

UGC videa a jak je využít

Aktualizováno: 3. 2.

Trendem, který se nyní skloňuje v online marketingu čím dál více je tzv. UGC marketing.


Na sociálních sítích se velmi často v rámci marketingového mixu setkávám s influencer marketingem, který již delší dobu tvoří silný zdroj návštěvnosti e-shopům a zajímavou podporu prodeje jejich produktů. Spoustu značek přesunulo do influencer marketingu značnou část rozpočtu a pokud má firma skvěle vytvořenou marketingovou strategii, tak se spolupráce vyplácí. Základ je znát svou cílovou skupinu a následně správný výběr influencerů, kteří dokáží svému publiku produkt představit, seznámit jej s ním a následně prodat. Influencer marketing se stal profesionálním kanálem marketingu a některá publika již nereagují na tento "vystylovaný" obsah tak skvěle jako dřív. V dnešní době začíná být zajímavým trendem tzv. UCG (User Generated Content) marketing.


Proč je UCG obsah zajímavý?


Obsah, který generují sami uživatelé - vaši fanoušci na sociálních sítích jsou daleko reálnější a autentičtější a komunita na to reaguje daleko lépe v rámci engagementu. Nejedná se jen o reálná videa, ale také recenze, stories, reelska, blogové příspěvky nebo tweety. Díky této formě sdělení a sdílení spolu s word-of-mouth marketingem jsou tito "fanoušci" skutečně těmi, kteří dokáží ovlivnit nákupní chování. Podle studie společnosti Linearity.io bude do roku 2033 veškerý obsah z 78% generovaný uživateli. Již nyní mají videa vytvořená uživateli na YouTube 10x více zhlédnutí než videa vytvořená značkou.


Jaký typ UGC marketingu funguje nejlépe?



Jak využít UGC marketing pro svůj business?


Začněte motivovat vaši cílovou skupinu k tomu, aby zviditelnili a podpořili vaši značku.

Uvedu příklad značky Aerie, která má na Instagramu 1.6 mil. sledujících. Na jedné ze svých fotek zveřejnili fotku nevyretušované modelky v plavkách s #AerieREAL , který vyzývá fanoušky ke sdílení svých reálných fotek s použitým hashtagem #AerieReal v plavkách a zároveň se zavazuje dát $1 Asociaci pro poruchy příjmu potravy. Kampaň vzbudila velký zájem a rozvířila širokou debatu napříč sociálními sítěmi, protože téma retuší a dokonalých vzhledů, je velmi silné. Spoustu žen ocenilo tuto formu komunikace a rády se zapojovaly. Kampaň tak propojila silné téma s charitativním smyslem a byla velmi úspěšná.





7 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

コメント


bottom of page