top of page
businesspeople-working-finance-accounting-analyze-financi.jpg

Jak spolupráce probíhá 🎯

Úvodní analýza je nezbytná a díky ní odhalíme silné a slabé stránky Vašeho online projektu, stejně jako pozici konkurence.

01

Nastavení cílů a očekávání

Na začátku každé spolupráce si spolu projdeme Váš online projekt. Jak dlouho jste na trhu, jaké produkty nebo služby nabízíte a případně jaké výhody a unikátnost Vás na trhu odlišuje. Je důležité také znát Vaší komunikační strategii a marketingový plán. Společně vyhodnotíme Vaše postavení na trhu, srovnáme konkurenci a nastavíme plán s reálnými cíli a návratností - tzv. PNO 📊.

02

Sdílení dat - Google Drive

S klienty ráda využívám při předávání dat Google Drive. Nasdílíme si společně media plán a veškerou kreativu (grafiku) a texty. V případě, že nemáte vlastní kreativní oddělení, mám k dispozici virtuální marketingový tým, se kterým spolupracuji v rámci vizuálů a copy 📂.

03

Analytika a technikálie

Všechny placené i neplacené kampaně na internetu musí být správně měřeny a s tím souvisí i jednotlivá propojení s webem směrem ke Google Analytics 4 a také směrem k jednotlivým kanálům (Meta Ads - fb pixel, CAPI, Google Ads - konverze, publika, remarketing, Sklik - retargeting, konverze, publika, Ecomail - feedy, sledování událostí na webu atd.) Vše je nutné projít a nastavit konverzní měření, ale i další události na webu 📶.

04

Nasazení kampaní

Na základě dohodnutých kanálů a budgetu spouštím první kampaně. Mohou být čistě výkonnostní - PMax u Google Ads, Heureka, Glami, Zbozi.cz apod, ale obvykle je doplňují i vyhledávací, brandové a remarketingové. Kampaně by měly reagovat na aktuální media plán, sezónnost, TOP produkty apod. Testuji pomocí A/B kampaní, boostuji ty, které fungují a nasazuji ověřené postupy. Důležité je kampaně optimalizovat a maximálně škálovat ⚙️.

05

Reporty a nápady

Reportování provádím pomocí Google Looker studia, které vychází z dat Google Analytics 4. Reportovaná data se obvykle liší v rámci jednotlivých kanálů, protože každý kanál ať už Meta nebo Sklik používají jiné atribuční modely a přiřazují si obykle více konverzí než GA4. Je důležité chápat celkový mix a pohled na data. Ráda konzultuji nové nápady a kampaně, které byly úspěšné a z nich tvořit do budoucna ještě úspěšnější 💬.

online.jpg
Online s Anet-018 copy_edited.jpg

Vstupní konzultace k ziskovému onlinu 👩‍💻🚀

Děkuji. Ozvu se co nejdříve.

bottom of page